понедельник, 3 марта 2014 г.

Պարույր Սևակ























Միջօրեի արևն է բացել վարսերն իր արձակ,
Ու գըգվում է, փարվում ինձ իր ոսկեգույն վարսերով,
Հոգիս լցնում զմայլանքով, սիրտս – պայծառ, վառ սիրով…
Ու փոթորկում է իմ հոգին ու սավառնում թևարձակ:

Ջահել սիրտս խոր ու անափ սիրով հարբած, երազում
Ցնծում, բերկրում, ծիծաղում է, ծեծում դարպասը հոգուս.
Հորդում է սերը – անապակ իմ աչքերից անբիծ, կույս,
 Կախվում դաժան թարթիչներիս կախաղանից բազմասյուն:

Ու ցանկանում եմ ես հալվել, դառնալ հեղուկ և օծել
Սիրուս աղբյուր արեգակի վարսերը հուր, ոսկեգույն,
Որ ամուրի նետերի պես նրանք բյուր սրտեր խոցեն…

 Իմ ցանկության առհավատչյան – հալված կաթիլն իմ հոգու
 Բազմապատկվում է հևիհև, ակնթարթ առ ակնթարթ.
 -Միջօրեի արևի տակ չէ՞ որ քրտնել եմ ես ա՛րդ…

Բանաստեղծությունը ընտրել եմ Պարույր Սևակի <<Մուտք>> շարքից:
Այն տիպիկ Սևակի ոճով է գրված: Նա ինչպես միշտ մեծարում է բնությունը, գեղեցկությունը: Նա սիրում է հետաքրքիր համեմատություններ անել, ցույց տալու համար իր հոգու սերը դեպի բնությունը և ազատությունը: Այստեղ հստակ կարելի  է տեսնել ազատության տենչը, և խոսքը հատկապես հոգու ազատության մասին է, քանի որ իրական ազատություն հնարավոր չէ ստանա: Մարդիկ կախվածություն ունեն իրարից այսպես թե այնպես…. Իր այս բանաստեղծության բովանդակությունը մեզ հուշում է, որ նա սիրում է, կամ սիրահարված է, համենային դեպս այն գրելու ընթացքում: Բայց գլծավորն այն է, որ նա մեծարում է այդ զգացմունքը` սերը, քանի որ իր համար այն շատ մաքուր է և անարատ, չնայած նրան, որ ինչքան վեհ է այնքան էլ երբեմն դաժան:

Комментариев нет:

Отправить комментарий